تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    با مشتری" href="http://marketmapia.blogfa.com/category/3" target="_blank">مدیریت ارتباط با مشتری> مقاله

     

    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

    و کار" href="http://marketmapia.blogfa.com/post/14"> و کار" src="http://s3.picofile.com/file/8198607142/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1_%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%D8%B1_%DA%A9%D8%B3%D8%A8_%D9%88_%DA%A9%D8%A7%D8%B1.jpg" alt="رضایت مشتری" width="425" height="282" />

    چکیده

    همه ما حداقل تجربه ارتباط با خرده فروشان محله خود را مي‌توانيم در ذهن مرور كنيم. فروشنده با انصاف, خوش رفتار و با حوصله همواره انگيزه خريدهاي بعدي را در ما تقويت مي‌كند و برعكس در زماني كه بافروشندگان گران فروش و بداخلاق روبه‌رو شده‌ايم, اغلب ترجيح داده ايم براي خريدهاي بعدي حتي به فروشگاه دورتري مراجعه كنيم. بارها از همسايگان و آشنايان توصيه خريد از فلان فروشگاه رادريافت كرده‌ايم و زماني كه از ماشين لباسشويي با نام تجاري الف راضي بوده‌ايم هنگام خريد اجاق گاز, ناخودآگاه تمايل به خريد اجاق گاز الف رادر خود احساس كرده‌ايم.

    توضیحات بیشتر مقاله در ادامه مطلب.....


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : خريد ,مشتری ,خريد اجاق ,خريدهاي بعدي ,رضایت مشتری ,تاثیر رضایت ,تاثیر رضایت مشتری ,
    تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر